Με αφορμή το τραγικό περιστατικό της 15ης Απριλίου στα Διόδια Πολυμύλου Κοζάνης της Εγνατία Οδό όπου δύο συνάνθρωποι μας απανθρακώθηκαν και άλλοι τρείς τραυματίστηκαν όταν ένα φορτηγό που κινούταν εν μέσω πυκνής ομίχλης, συγκρούστηκε πάνω σε δύο ΙΧ αυτοκίνητα και στο κουβούκλιο των διοδίων. Σύμφωνα με πληροφορίες, από τοπικά ΜΜΕ και την ΕΡΤ, το φορτηγό έτρεχε με υψηλή ταχύτητα, προσέκρουσε σε ένα προστατευτικό και παρέσυρε τα δύο αυτοκίνητα και το κουβούκλιο.
Όταν ένα κράτος το οποίο είτε καταστρέφει είτε δεν επιτρέπει χωρίς τεράστια εμπόδια οποιαδήποτε επαγγελματική δραστηριότητα που προσπαθούν να αναπτύξουν οι πολίτες του βάζοντας τους κάθε φορά όλο και περισσότερους άνοους κανόνες υπέρογκους φόρους και τέλη στην επαγγελματική τους δραστηριότητα με αποτέλεσμα οποιαδήποτε υγιή επαγγελματική δραστηριότητα υπάρχει στην χώρα αυτή να βρίσκεται στα όρια της κατάρρευσης. Όταν ο ίδιος ο Πρωθυπουργός της χώρας δηλώνει στους πολίτες ότι είναι καλύτερα γι αυτούς να μεταναστεύσουν ώστε να αποκτήσουν εμπειρίες και δεξιότητες ενώ ο ίδιος δηλώνει ότι θα πολεμήσει τον Νατιβισμό δηλαδή τους αυτόχθονες πληθυσμούς έρχεται ως αντίποδας όλων αυτών ένας καλοστημένος μηχανισμός που μοιράζει όλες τις υποδομές της χώρας σε φιλικά προσκείμενους μηχανισμούς οι οποίοι βρίσκονται πάντα σε αλληλεξάρτηση με τους πολιτικούς τους μέντορές.

Έτσι λοιπόν στην Ελλάδα μας αυτή την στιγμή οι αυτοκινητόδρομοι ενώ κατασκευάστηκαν με τα χρήματα και τους φόρους των Ελλήνων Πολιτών δόθηκαν ως προίκα σε κάποιες οικογένειες κολλητών είτε με το πρόσχημα των μνημονίων είτε με το πρόσχημα ότι το Δημόσιο δεν έχει μηχανισμούς για την σωστή συντήρηση των δρόμων και πρέπει να βρεθεί ένας ιδιώτης ο οποίος να έχει τα μέσα για να μπορεί να συντηρήσει σωστά τον δρόμο αυτόν με το ανάλογο τίμημα βέβαια που είναι τα Διόδια. Επιπλέον και για να εργαστεί κάποιος έστω και ως εισπράκτορας διοδίων θα γίνει και το ανάλογο αλισβερίσι μεταξύ του πολιτικού και του διαχειριστή της οδού για κάποιους διορισμούς έτσι ώστε να μειώσουμε δήθεν την ανεργία και να εισπράξουμε και λίγους ψήφους στις εκλογές. Έτσι λοιπόν βλέπουμε σήμερα στους Ελληνικούς αυτοκινητόδρομους κάθε λίγα χιλιόμετρα να κατασκευάζονται όλο και περισσότεροι σταθμοί Διοδίων ενώ σε αντίστοιχες ευρωπαϊκές χώρες αυτά καταργούνται η αλλάζουν μορφή . Αυτό βέβαια θεωρώ ότι γίνεται σκόπιμα ειδικά στους Έλληνες θέλοντας τους να τους χτυπήσουν στο ψυχολογικό κομμάτι όπως γινόταν και επί τουρκοκρατίας και ποιο πριν στο Βυζάντιο που υπήρχαν τα χαράτσια και οι πολίτες δεν μπορούσαν ελεύθερα να μεταβούν από την μια περιοχή στην άλλη έτσι και σήμερα λοιπόν που τίποτε δεν άλλαξε απλά άλλαξαν οι εποχές όμως οι μέθοδοι δυνάστευσης παραμένουν ίδιες με τότε. Για τον λόγο αυτό σήμερα ένας πολίτης που χρησιμοποιεί τον αυτοκινητόδρομο θέλοντας να πάει πχ από την Καλαμάτα στην Αθήνα σταματά κάθε 10 έως 20 χιλιόμετρα για να πληρώσει διόδια αυτό είναι ένα ψυχολογικό μέτρο που επιβάλει το κατεστημένο στους ανθρώπους έτσι όπως γινόταν και τότε έτσι και σήμερα πρέπει ο πολίτης να σταματάει να πληρώνει το χαράτσι για τον δρόμο που χρησιμοποίησε αλλά ό ίδιος χρηματοδότησε, και αν δεν του φτάνουν τα χρήματα το κράτος ως μπαμπούλας του στέλνει την Αστυνομία να του πάρει την Άδεια οδήγησης τις Πινακίδες κλπ.

Στην περίπτωση μας τώρα του δυστυχήματος στα Διόδια αυτό σημειώθηκε καθαρά ένεκα της ύπαρξης Εμποδίου στο οδόστρωμα που ήταν ο Σταθμός Διοδίων της μειωμένης ορατότητας λόγω ομίχλης και της ταχύτητας δεν θα εξετάσουμε ποιο ευθύνεται περισσότερο η λιγότερο το σίγουρο είναι πως αν δεν υπήρχε σταθμός διοδίων δεν θα είχαμε ατύχημα και οι άνθρωποι θα ζούσαν. Θα πει κάποιος: μα καλά αν δεν βάλουμε διόδια πως θα συντηρηθούν οι δρόμοι; θα απαντήσω ότι εάν χρειαζόμαστε διόδια θα μπορούμε εφόσον οι αυτοκινητόδρομοι είναι κλειστοί μπαίνοντας στην είσοδο των να παίρνεις μια κάρτα και στην έξοδο να υπολογίζεται το κόστος διέλευσης και να πληρώνεις και δεν χρειάζεσαι κάθε 5 χιλιόμετρα να σταματάς για να πληρώσεις διόδια. Άλλη λύση οικονομικότερη της προηγούμενης υπάρχει; βεβαίως και υπάρχει αν διαβάσουμε τις θέσεις του Πολιτικού Φορέα Ελλήνων Συνέλευσις για το θέμα αναφέρει στις προγραμματικές της δηλώσεις: Σήμερα παρότι ο πολίτης πληρώνει τέλη κυκλοφορίας – διόδια, έχει στη διάθεση του άθλιο και ανύπαρκτο οδικό δίκτυο, που δεν συντηρείται ούτε επιφανειακά, ούτε τα φρεάτια απορροής, με ανύπαρκτα πεζοδρόμια, χωρίς πρόσβαση για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, με σπάνιο νυχτερινό φωτισμό κλπ.

Τα διόδια καταργούνται γιατί καταστρατηγούν το δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης των πολιτών εντός του Ελλαδικού χώρου. Με τους σημερινούς παρόχους των Εθνικών Οδών θα διαπραγματευτεί η Πολιτεία.
Άρα Έλληνα Πολίτη επέλεξε ότι είναι δικαιότερο για σένα -εσύ αποφασίζεις.
ΑΣΤΕΡΙΩΝ